Talijanska kozmetika: Pupa, Deborah i Kiko Milano

Talijanke su poznate po eleganciji i ljepoti, stoga ne čudi da su neki od svjetskih poznatih kozmetičkih brandova nastali upravo u njihovoj domovini.

Pupa Milano, svestrani inovatori

Kreativnost, dizajn i trendovi tri su vodilje kozmetičkog branda Pupa, koji uljepšava svijet još od davne 1975. godine. Začetnik Pupe je Angelo Gatti, koji je osmislio Pupin jedinstveni crveni vizualni identitet i maštoviti dizajn Pupinih make up setova. 1979. Pupa izbacuje prvu liniju dekorativne kozmetike, a tijekom vremena proširuje svoj asortiman. 1991. godine kreiraju prvi parfem, Fiorilù, a pravi globalni uspjeh doživljavaju s inovativnim dizajnom parfema Tulipan — parfem su smjestili u bočicu koja predstavlja stapku tulipana.

2003. kreću u proizvodnju Miss Milkie proizvoda za njegu tijela i kose, a 2007. i preparativne kozmetike. Pupine inovacije uključuju i proizvode za učvršćivanje grudi, anti-aging proizvode, multifunkcionalne proizvode, a od 2017. i njihovu prvu liniju kozmetičkih proizvoda namijenjenu bavljenju sportom.

Čini se kako ne planiraju prestati inovirati, jer su 2018. godinu obilježili linijom zelenih proizvoda izrađenih od prirodnih sastojaka i održivih pakiranja.

Kiko Milano, pristupačna ljepota

Budi ono što želiš biti vizija je ljepote još jednog talijanskog kozmetičkog branda.

Kiko Milano osnovan je 1990. godine i otad nudi proizvode vrhunske kvalitete za žene svih dobi i tipova kože. Danas imaju preko 900 prodajnih mjesta u 16 zemalja diljem svijeta, a 2014. osvojili su i američko tržište.

Njihova misija jest omogućiti svim ženama da uživaju u inovativnim kozmetičkim proizvodima po pristupačnim cijenama, da eksperimentiraju u svim područjima make upa s vrhunskim proizvodima i pobiju stereotip da kvaliteta nužno mora biti skupa. Slažemo se, Kiko!

Deborah Milano, predvodnici trendova

S preko 50 godina iskustva, Deborah kozmetika još je jedan veteran talijanske kozmetičke industrije. Kažu da svoj uspjeh temelje na posvećenosti ljepoti, detaljima i preciznosti, a duguju ga i prepoznatljivom dizajnu svojih proizvoda.

Sve je počelo 1962. godine kada je Deborah predstavila prvu automatsku maskaru za kojom su mlade djevojke poludjele. Ovaj inovativan brand kroz godine djelovanja pokazao je kako razumije trendove i industriju, pa je tako 1970. ostvario partnerstva s najpopularnijim modnim dizajnerima tog vremena — Kriziom, Versaceom i Fioruccijem. Sluh za osluškivanjem potreba tržišta demonstrirali su i lansiranjem Debby linije, namijenjene isključivo djevojčicama predtinejdžerske i tinejdžerske dobi.

Status Deborah kao the kozmetičkog branda u Italiji utvrdilo je sponzorstvo natječaja za Miss Italije krajem devedesetih, ali to nije zaustavilo njegov razvoj. 2012. godine otvorili su lifestyle prostore za kupovinu proizvoda, a četiri godine kasnije predstavili i sasvim novu liniju kozmetičkih proizvoda bez parabena, silikona i parfema.

Čak i u kozmetici, Talijani dokazuju kako su strast, inovacija i posvećenost kvaliteti ključni za uspjeh. Zato s nestrpljenjem očekujemo što će nam ove kozmetičke kuće sljedeće predstaviti!

Povratak na vrh